onsdag 14 september 2022

Medlemsbladet nr 4 2022

 Medlemsblad  4, 2022

Höstfest söndagen 18 sep kl 13.00

Träsklandet - Kvällsöppet på Valegården/Verkstan 10 oktober kl. 18‐20

Så här skriver Ludvig Mörck som kommer för att berätta: Jag tänkte att jag börjar med att presentera spel som konstnärligt undersökande, design och speldynamik. För att rama in sedan berättar jag lite om träsklandet eller grundtanken som föranledde undersökandet.
Sedan har jag några punkter, det finns mer men jag tänker att målet är att ta sig igenom på ca 10 minuter sedan kan man väll expandera disskusionen utefter vad som är lämpligt.

Mina punkter är
Att många psykiskt sjuka har följande egenskaper och det kanske går att få spel på för att utveckla ekonomiska sociala mentala förutsättningar.

Punkterna
Mental uthållighet 

Erfarenhet
Mental medvetenhet
Personlighet och vilja dynamik
Intressanta personer


 

Levande bok - Måndag 21 november kl 18‐20 på Verkstan/ Valegården 

Läs mer på länken


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar